Spoločnosť Microsoft Slovakia organizuje nultý ročník súťaže Minecraft Cup.
Cieľ súťaže
Vytvoriť edukačné prostredie v Minecrafte na kokrétnu tému z vybraného vyučovacieho predmetu.
Súťažné kategórie
Iron: 1. – 3. ročník ZŠ
Gold: 4. – 6. ročník ZŠ a Príma OG
Diamond: 7. – 9. ročník ZŠ a Sekunda – Kvarta OG
Časový harmonogram súťaže
23. 5. 2016 Vyhlásenie súťaže
10. 6. 2016 Posledný deň prihlásenia sa do súťaže
22. 6. 2016, do 14:00, Odovzdanie súťažných videí
25. 6. 2016 Vyhlásenie finalistov súťaže
28. 6. 2016 Finálový deň v Microsoft Slovakia
Súťažné témy
Študent vytvorí v Minecrafte edukačné prostredie, v ktorom sa iní študenti môžu naučiť tradičnú vyučovaciu tému netradičným spôsobom – za pomoci Minecraftu.
Inšpirácia:
- Geometria v Minecrafte
- Hudobná výchova v Minecrafte
- Biológia zvierat v Minecrafte
- Geografia – mapy v Minecrafte
- Dejepis – historické pamiatky v Minecrafte
- Chémia a geológia v Minecrafte
Výstup
Študent, ktorý sa chce zapojiť do súťaže odovzdá:
- zip súbor s mapou prostredia v Minecrafte
- video, ktoré študent nahrá tak, že dá snímať obrazovku, prevedie nás prostredím a zároveň aj nahrá komentár k prostrediu, ktoré vytvoril.
Maximálna dĺžka videa pre jednotlivé kategórie je nasledovná:- Iron: 2:00 min
- Gold: 2:30 min
- Diamond: 3:00 min
Výstup musí byť uložený na cloudovom úložisku, odkiaľ je možné ho stiahnuť.
Prihlásenie sa do súťaže
Pre úspešné prihlásenie sa do súťaže je potrebné, aby súťažiaci (alebo rodič alebo pedagóg) zaslal nasledovné údaje:
- Meno a priezvisko študenta
- Názov školy
- Ročník
Prihlasovacie údaje posielajte na e-mailovú adresu skolstvo@microsoft.com najneskôr do 10. 6. 2016.
Odovzdanie výstupu
Každý súťažiaci sa do súťaže môže prihlásiť iba s jedným výstupom – jedným edukačným prostredím.
Odoslaním prihlášky a výstupu súťažiaci súhlasí so zverejňovaním výstupov pod hlavičkou spoločnosti Microsoft a ich ďalším spracovaním.
Výstupy do súťaže posielajte vo forme stiahnuteľného hypertextového odkazu na e-mailovú adresu skolstvo@microsoft.com najneskôr do 22. 6. 2016 do 14:00.
Kritéria hodnotenia
Pri hodnotení výstupov sa bude prihliadať na:
- náročnosť zvolenej témy,
- prepracovanosť edukačného prostredia,
- vysvetlenie súťažiaceho, čo sa v danom prostredí študent môže naučiť a ako,
- celkový dojem.
Hodnotiaca komisia
Hodnotiaca komisia bude zložená zo zamestnancov a partnerov spoločnosti Microsoft, študentov z programov Microsoft Student Partner a Študentské trénerské centrum Microsoft.
Finálový deň a ceny
Finálový deň plánujeme na 28. júna 2016 od 13:00 do 16:00 podľa záujmu aj dlhšie na voľný program.
Na finálový deň bude pozvaný obmedzený počet účastníkov za každú kategóriu.
Jednou z cien pre finalistov je možnosť prísť a zúčastniť sa finálového dňa. Budú pripravené aj malé ceny pre finalistov.
Kontaktná osoba
Zuzana Molčanová, Microsoft Slovakia
e-mail: a-zumolc@microsoft.com
Tel.: +421 918 639 376
3 Odpovede
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.
Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://accounts.binance.com/cs/register?ref=S5H7X3LP
Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.