Usporiadajte si svoju poštu

V tomto článku vám prinášame praktické návody ako si nastaviť pravidlá vo svojej pošte v Outlooku.

 Otázka: Na čo mi to vlastne je?

  • Pravidlá vám pomáhajú pri organizácií vašej stránky, uvádzajú vám informácie podľa vašich rozhodnutí a a uprednostňujú správy, ktoré by sa k vám mali dostať expresne.

Sprievodca pravidiel:

  • Sprievodca pravidel vám pomáha v nastavovaní individuálnych pravidiel, ktoré sa delia na organizačné alebo informujúce. So sprievodcom pravidiel prichádzajú, ako default takisto aj isté vzory ktoré použivatelia užívajú najviac.
  • Je už len na vás, ktoré z uvedených nastavení vám najviac vyhovuje, no a samozrejme, je tu možnosť vytvorenia svojich vlastných pravidiel.

 

Nastavenie podpisov

  • Podpisy slúžia ako on-line vizitka, a tak by bolo rozumné mať profesionálny podpis, ktorý uvádza alternatívne možnosti komunikácie s vami resp. s vašou spoločnosťou, alebo oboznamuje adresáta s vlastnou prácou alebo záujmami.

Tak, poďme si ukázať ako si nastavíte svoj vlastný podpis:

  • Otvorte si novú e-mailovú správu
  • V časti “vložiť”, kliknite na “podpis”
  • Pod “podpisy na úpravu”, zvolte “nové” a v novom podpisovom dialogovom boxe napíšte názov podpisu.
  • Pod “upraviť podpis” si napíšte vami zvolený resp. pripravený podpis
  • Pod “zvoliť východzí podpis” si zvoľte tieto nastavenia:
  • Pod sekciou e-mail účet, zvoľte si váš email alebo  email ktorý má byť s týmto podpisom spojený
  • Pod “nové správy” si zvoľte možnosť “niake”, keďže nechcete manuálne pridávať váš podpis na každú správu
  • To iste platí pri sekcí “Odpovede/Preposlaná pošta”
  • Stlačte OK a pri zvolení novej správy sa váš podpis automaticky zobrazí

 

Automatické odpovede

  • Automaticke odpovede sa vam zídu vo veľa prípadoch, no najviac keď ste odcestovaný resp. mimo práce.

Nastavenie automatických odpovedí:

  1. V časti “Súbor” kliknite na “info”
  2. V časti informácie kliknite na “automatické odpovede”
  3. Pokračujte na “Poslať automatické odpovede”

4. V prípade, ak by ste chceli špecifikovať čas (od kedy-do kedy) si to v tejto časti nastavte.

  • V časti “v mojej organizácií“ napíšte správu ktorú chcete aby videli len členovia danej spoločnosti, a v časti “mimo organizácie” napíšte správu, ktorú chcete aby videli ostatní.
  • Pokial ste aplikovali číslo 4., tak vaše automatické odpovede sa budú rozposielať len v danom časovom pásme.
  • Hotovo! Teraz máte informatívnu a hlavne vzornú poštovú schránku Outlook!

Ak sa ti článok páčil, určite budeme radi za jeho zdieľanie

LinkedIn
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujať

Bezpečnosť
Peter Lehocký

#3 Bezpečnosť na internete: Všeobecne platné tipy a rady

V prechádzajúcich dvoch článkoch sme si predstavili bezpečnostné hrozby a podvody, ktoré na vás čakajú na internete. V dnešnom článku si predstavíme opatrenia, ktorými takéto hrozby minimalizujete, situácie, v ktorých sú vaše citlivé dáta v najväčšom nebezpečenstve, a tiež to ako po sebe na internete zanechávať čo najmenej stôp. Opatrení,

Čítať ďalej >
IoT
Tomáš Zajíc

Práce študentov 2. semestra ŠTC 2023 – Snímač v simulovanom prostredí Raspberry Pi

V druhom semestri programu ŠTC Microsoft sa naši študenti mohli venovať IoT alebo programovaniu. Martina Inkábová je ďalšou z tých, ktorí sa vydali práve cestou IoT. Náplňou jej výstupného projektu bolo vytvoriť snímač v simulovanom priestore Raspberry Pi kontrolujúci teplotu a vlhkosť v miestnosti – podstatné faktory pre komfort a zdravie ľudí. Napriek tomu,

Čítať ďalej >

3 Odpovede

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Pokračovaním v prehliadaní blogu súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac sa o nich môžete dozvedieť na podstránke Zásady ochrany osobných údajov.
Pokračovaním v prehliadaní blogu súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac sa o nich môžete dozvedieť na podstránke Zásady ochrany osobných údajov.